معرفی خودرو santa fe 2021 سانتافه
نوشته شده توسط : رکسانا

سانتافه 2021

بررسی اجمالی سانتافه 2021

با ظاهری خوب و کاربردی با یک پرشکوه کمی پر جنب و جوش ، هیوندای سانتافه 2021 به خانواده ها یک کابین جادار ، ویژگی های مطلوب و جذابیت فراوان ارائه می دهد. خریداران می توانند از بین یک جفت موتور چهار سیلندر - یکی از نوع توربوشارژ 2.0 لیتری — و جلو یا تمام چرخ استفاده کنند. اما در هر تنظیم ، سانتافه تا حد زیادی برای رانندگی رضایت بخش است و اقتصاد سوخت مناسبی را ارائه می دهد. علاقه مندان به ویژگی های ایمنی خوشحال خواهند شد بدانند که هیوندای میزبان فناوری های کمک به رانندگان را بصورت استاندارد ارائه می دهد. همین مورد برای کسانی که بعد از جدیدترین فناوری های infotainment هستند ، که سانتافه قیمت خوبی از آن را ارائه می دهد ، نیز بدست می آید. به همه این ضمانت های بی نظیر هیوندای ، یک سواری دلپذیر و کنترل شده و طراحی بیرونی جالب تر برای سال 2021 بیفزایید و سانتافه بسیار جذاب و جذاب به نظر برسد.

چه اتفاق تازه ای در 2021 افتاده است؟

سانتافه برای سال 2021 دارای یک تجسمی بصری است که شامل یک ظاهر طراحی جسورانه تر جلوی جلو و پیشرفت در فضای داخلی آن می شود. ما انتظار داریم که مدل اصلاح شده تا پایان سال 2020 به بازار عرضه شود.

 

موتور ، گیربکس و عملکرد سانتافه 2021

سانتافه 2021 به احتمال زیاد از همان پیشرانه های مدل 2020 استفاده خواهد شد ، این بدان معنی است که یک موتور چهار سیلندر استاندارد 185 اسب بخار 2.4 لیتری یا یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری گوتیر 235 اسب بخاری استفاده می کند. هر دو با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بدون سر و صدا و درایو استاندارد تمام چرخهای جلو یا اختیاری جفت شده اند. با این حال ، در تست های شتاب ما ، هیچ موتور به خصوص سریع نبود. آنها فشار کافی را در اطراف شهر و بزرگراه تأمین می کردند و هرگز هنگامی که پدال گاز را مسطح می کردیم ، از یک غرش کسل کننده بالا نمی آمد. سانتافه همچنین در حین انجام کارهای روزمره ، آرامش و پایداری داشت و فقط چابکی کافی داشت و بازخوردی را برای جلب رضایت کسانی که از رانندگی برخوردار هستند ، به دست می آورد. کسانی که هیجان بیشتری می خواهند باید Chevy Blazer یا Honda Passport را ببینند.

داخلی و راحتی سانتافه 2021

فضای داخلی هیوندای به جای طرح های لبه دار و مصالح مجلل ، از کیفیت ساخت خوب و ویژگی های ارزشمندی برخوردار هستند. با این وجود ، سانتافه یک کابین جذاب دارد که گزینه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل خوشه سنج دیجیتالی ، صفحه نمایش سر تا سر ، صندلی های عقب گرم شده ، صندلی های جلو تهویه شده و موارد دیگر می باشد. مدل 2021 تركیباتی جزئی نسبت به طراحی داخلی دارد كه آن را بیشتر با SUV بزرگتر و مجلل تر Palisade ترسیم می كند. چشمگیرترین ویژگی آن فضای مسافرتی سخاوتمندانه در هر دو ردیف است که در سفرهای طولانی جاده ای سودمند است. سانتافه همچنین دارای فضای بار کافی در پشت صندلی عقب است که در آن 15 کیسه حمل و 18 مورد دیگر نیز با صندلی عقب تاشو قرار داده ایم.

Infotainment و اتصال
مجهز به صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی با داشبورد که شامل کنترل های کاربر پسند و ویژگی های مطلوب است ، هر سانتافه یک تجربه سرگرمی دلپذیر را ارائه می دهد. این نرم افزار دارای ویژگی های استاندارد Apple CarPlay و Android Auto و همچنین شارژ بی سیم اختیاری و سیستم صوتی 630 واتی با 12 بلندگو است.

ویژگی های ایمنی و کمک به راننده
سانتافه رتبه پنج ستاره را از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) به دست آورد و توسط مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) به عنوان بهترین انتخاب ایمنی + انتخاب شد. SUV با اندازه متوسط ​​همچنین دارای یک تکنولوژی استاندارد کمک به راننده است. ویژگی های اصلی ایمنی عبارتند از:

هشدار استاندارد برخورد به جلو و ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل استاندارد تطبیقی ​​با فناوری توقف و حرکت
هشدار خروج از خط و راهنماي نگهداري خط

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: